ضرورت تبلیغات و بازاریابی با موضوع گردشگری سلامت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: بهره‌گیری از توانمندی‌های گردشگری سلامت در شیراز توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به وسیله تبلیغات و بازاریابی میسر می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس مصیب امیری در دومین سمینار «گردشگری سلامت و روش‌های توسعه در استان فارس» که با همکاری این اداره کل و دانشکده علوم پزشکی شیرازو با حضور دستگاه‌های اجرایی دولتی و دست‌اندرکاران بخش خصوصی در هتل پارس شیراز برگزار شد اظهار داشت: شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) دارای ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بالقوه فراوانی در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مذهبی است و از طرفی نیز به عنوان یکی از قطب‌های مهم و برتر پزشکی در سطح کشور مطرح است که با تلفیق این دو موضوع مهم می‌توان در حوزه گردشگری سلامت استان فارس و به ویژه شهر مقدس شیراز گام‌های مؤثری برداشت.
وی با اشاره به وجود دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فعال در شیراز و همچنین وجود سه فرودگاه بین‌المللی در سطح این استان بیان کرد: یکی از مباحث مهم در استفاده بهینه و بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه گردشگری و پزشکی در شیراز، توجه ویژه به بحث تبلیغات و بازاریابی در زمینه گردشگری سلامت است که دستیابی به این امر با تعامل صحیح و مناسب دو بخش دولتی و خصوصی در این زمینه فراهم می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: سهم به‌سزای بخش خصوصی در پیشبرد اهداف گردشگری سلامت این استان موضوع مهمی است که باید به طور ویژه در دستور کار برنامه‌های توسعه گردشگری سلامت فارس قرار گیرد.
امیری برگزاری سمینارهای مرتبط در شهرها و کشورهای هدف را مؤثر دانست و ابراز داشت: با معرفی مناسب و صحیح از توانمندی‌های گردشگری سلامت استان فارس و شهر مقدس شیراز، از طریق نهادهای مرتبط از جمله دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و استقرار مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری سلامت در مبادی ورودی این استان از جمله فرودگاه بین‌المللی شیراز شاهد افزایش ورود گردشگران سلامت به فارس و شهر شیراز خواهیم بود.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 139210212